ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie usług cateringowych na „Spotkaniach Wigilijnych” w 2018 roku
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto Jastrzębie-Zdrój
Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju
ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
tel. 32 43-49-657 fax 32 47 40 146
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe na „Spotkaniach Wigilijnych”. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania dań gotowych, dostawę do OPS oraz obsługę spotkań wigilijnych dla max. 60 osób podzielona na 2 dni tj. 18.12.2018r. (35 osób) oraz 19.12.2018r. (25 osób). Ilość osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, jednak nie więcej niż o 5 osób w każdym ze wskazanym dniu.
1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia następujące potrawy:
2. Zapewnienie dekoracji, obrusów, serwetek, zestawy ceramicznej dostosowanej do dań i napoi wymienionych w punkcie 1, wraz z kompletem sztućców metalowych.
3. Obsługa „Spotkania Wigilijnego” polegać będzie na zapewnieniu co najmniej 1 osoby do obowiązków której będzie zastawienie oraz ustrojenie stołu wigilijnego, a także podanie dań oraz posprzątanie zastawy.
III. TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
18 grudzień 2018r. godz. 12.00 oraz 19 grudzień 2018r. godz. 12.00
Miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Opolska 9
IV. KRYTERIUM OCENY
100% cena. Najwyżej oceniona zostanie oferta o najniższej cenie. Porównywane będą ceny brutto.
Max cena brutto dla 1 osoby – 80 zł.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA
Pisemną ofertę cenową (zgodnie z załączonym wzorem) prosimy złożyć w dowolny sposób spośród podanych poniżej form w terminie do 6 grudnia 2018r. do godz. 12.00
pisemnej na adres Zamawiającego
faksem na numer 32 47 40 146
w wersji elektronicznej na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
W przypadku złożenia oferty cenowej faksem lub elektronicznie, zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia oryginałów w momencie wyboru oferty.
VI. WYBÓR OFERTY
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi dnia: 7 grudnia 2018r. (piątek)
2. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej wszystkie strony biorące udział w postępowaniu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwracania się do Oferentów o wyjaśnienia treści oferty lub wezwania do uzupełnienia dokumentów.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do uzasadnienia swojej decyzji w przypadku odrzucenia oferty.
VII. SPOSÓB PŁATNOŚCI – w całości po wykonaniu pełnego zamówienia
Należność zostanie wypłacona Wykonawcy przelewem w terminie 7 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.