800x600
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Na podstawie przepisów art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ((Dz. U. z 2013 r. poz. 907), informuję, iż w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 18.09.2013 r. na zadanie pn:
„Sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru budynku Ośrodka Pomocy Społecznej oraz budynku Noclegowni w Jastrzębiu-Zdroju”
oferty złożyło 3 wykonawców:
Oferta nr 1: Elektrociepłownia Andrychów sp. z o.o., ul. Krakowska 83, 34-120 Andrychów
Oferta nr 2: „Corrente” Sp. z o.o., ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki
Oferta nr 3: Tauron Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków
za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez :
Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 60
30-417 Kraków
oferującą za realizację zadania cenę brutto
w wysokości:
cyfrowo: 155 055,99 zł
słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćdziesiąt pięć złotych i 99/100 gr.
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca uzyskał największą liczbę punktów zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Nr oferty | Nazwa oferenta | Liczba punktów wg kryterium ceny | Łączna punktacja |
1 | Elektrociepłownia Andrychów sp. z o.o., ul. Krakowska 83, 34-120 Andrychów | 98,59 | 98,59 |
2 | „Corrente” Sp. z o.o. ul. Konotopska 4 05-850 Ożarów Mazowiecki | 99,24 | 99,24 |
3 | Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60 30-417 Kraków | 100 | 100 |
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie o zamówieniu
Na stronie internetowej http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=2217&r=r znajduje się ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia dotyczące przetargu nieograniczonego pn.:
„Świadczenie usług opiekuńczych”.
Termin składania ofert: 02.10.2013 r. do godz. 12:00 pok. 40
Termin otwarcia ofert: 02.10.2013 r. o godz. 12:45 pok. 57
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr Us.260.2.2.2013 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru budynku Ośrodka Pomocy Społecznej oraz budynku Noclegowni w Jastrzębiu-Zdroju”.
Niniejszym zgodnie z art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) przedstawiamy odpowiedzi na pytania zadane do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zadanie pod nazwą „Sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru budynku Ośrodka Pomocy Społecznej oraz budynku noclegowni w Jastrzębiu-Zdroju”.
Pytanie 1:
Dotyczy zapisu załącznika nr 7 (projekt umowy) §7 ust. 1 w tym miejscu wskazujemy, iż do skutecznego dokonania zmiany sprzedawcy energii elektrycznej zgodnie z dyspozycją art. 4j ustawy prawo energetyczne potrzebne jest dokonanie następujących czynności:
- wypowiedzenia dotychczasowych umów (umowa kompleksowa albo umowa sprzedaży)
- zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej z nowym sprzedawcą
-zawarcie umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z lokalnym OSD
- dostosowanie układów pomiarowo-rozliczeniowych
- zgłoszenie do lokalnego wniosku o dokonanie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej w terminie 30 dni przed planowanym dniem wejścia w życie umowy sprzedaży z nowym sprzedawca, jeżeli jest to pierwsza zmiana sprzedawcy, a jeżeli jest to kolejna zmiana to powyższy termin wynosi 14 dni.
Mając na uwadze powyższe wnosimy o uwzględnienie czasu potrzebnego na przeprowadzenie procedury zmiany Sprzedawcy i zmodyfikowanie zapisu tego na następujący: „Umowa wchodzi w życie z dniem …...r.”, lecz rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy.
Odpowiedź:
Zamawiający nie widzi potrzeby zmiany zapisów §7 ust. 1. Umowy z Zamawiającym na sprzedaż energii oraz usługę dystrybucji są zawarte na czas określony. Termin wykonania zamówienia jest wskazany w pkt. 5 SIWZ.
Pytanie 2:
W §5 wnosimy o wpisanie kolejnego punktu: „Ceny jednostkowe netto określone w ust. 1 ulegają zmianie w przypadku ustawowej zmiany ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowanie energii elektrycznej podatkiem akcyzowym”.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przychyla się do wniosku o dopisanie kolejnego punktu §5 umowy.
Pytanie 3:
Wnioskuję ponadto o dostosowanie §3 ust. 2 do obowiązującego rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z dnia 12.09.2011 r.) w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną poprzez wskazanie art. 42 jako właściwego do rozliczeń usługi sprzedaży.
Odpowiedź:
W związku z powyższym powołując się na art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. r. poz. 907) Zamawiający informuje o zmianie i modyfikacji treści SIWZ:
§3 ust. 2 umowy otrzymuje brzmienie:
W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty lub upustu według stawek określonych w § 38 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr 189 poz. 1126 z późn. zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki.
Pytanie 4:
Wnioskuję o dostosowanie zapisów § 6 ust. 7 do obowiązującego rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z dnia 12.09.2011 r.) w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną poprzez wydłużenie terminu do rozpatrzenia reklamacji do 14 dni.
Odpowiedź:
W związku z powyższym powołując się na art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. r. poz. 907) Zamawiający informuje o zmianie i modyfikacji treści SIWZ:
§6 ust. 7 umowy otrzymuje brzmienie:
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do prawidłowości wystawionej faktury Zamawiający złoży Sprzedawcy pisemną reklamację, dołączając jednocześnie do reklamacji sporną fakturę. Reklamacja winna być rozpatrzona przez Sprzedawcę na piśmie w terminie do 14 dni.
Pytanie 5,6,7,8:
5. Czy posiadają Państwo obecnie umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucje energii elektrycznej, czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana jest po raz pierwszy?
6. Czy obecnie obowiązujące umowy zawarte są na czas określony czy nie określony? Jaki jest okres wypowiedzenia w wyżej wymienionych umowach.
7. Czy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania przed OSD w kwestiach związanych ze zgłoszeniem umowy sprzedaży?
8. Czy Zamawiający w wymaganym terminie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje dotyczące zmiany sprzedawcy (numer licznika, numer ewidencyjny lub PPE itd.).
Odpowiedź 5,6,7,8:
Powyższe pytania nie dotyczą treści SIWZ dlatego Zamawiający nie udziela na nie odpowiedzi.
Powyższe zmiany nie powodują zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Dokonane zmiany treści SIWZ nie są istotne dlatego Zamawiający nie wydłuża terminu na składanie ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu
Na stronie internetowej www.bip.jastrzebie.pl znajduje się ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia dotyczące przetargu nieograniczonego pn.:
„Sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru budynku Ośrodka Pomocy Społecznej oraz budynku Noclegowni w Jastrzębiu-Zdroju”.
Termin składania ofert: 18.09.2013 r. do godz. 12:00 pok. 40
Termin otwarcia ofert: 18.09.2013 r. o godz. 12:15 pok. 57
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE LUB REFUNDACJĘ KOSZTÓW UZYSKANIA WYKSZTAŁCENIA NA POZIOMIE WYŻSZYM W RAMACH PILOTAŻOWEGO PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW PFRON- „AKTYWNY SAMORZĄD "
Informujemy, że przyjmowanie wniosków o dofinansowanie lub refundację kosztów uzyskania wykształcenia na poziomie wyższym, w ramach modułu II programu "Aktywny Samorząd" dotyczące semestru zimowego 2012/2013, będzie się odbywało
w terminie 16.09.2013 r. - 30.09.2013 r.
WNIOSKI MOŻNA POBIERAĆ I SKŁADAĆ
W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. OPOLSKIEJ 9 W POKOJU NR 49.
WNIOSKI WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI SĄ RÓWNIEŻ DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ
Więcej informacji można uzyskać w siedzibie OPS przy ul. Opolskiej 9, pokój nr 49, pod nr telefonu: 324349649, na stronie internetowej www.pfron.org.pl.
Zawiadamiamy, że w dniu 17.07.2013 r. została podpisana umowa z:
Ośrodek Szkolenia Białecki Sp. z o.o.
ul. Energetyków 8
44-330 Jastrzębie- Zdrój
w sprawie realizacji zadania pod nazwą:
„Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. „Operator koparko-ładowarki kl. III” w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu „O krok do przodu” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”
Treść ogłoszenia o udzieleniu zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.bip.jastrzebie.pl